CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

My PhD Journey

Daisypath Graduation tickers

Friday, August 21, 2009

The upS and the downS

Ok owww. Pliz excuse that b**tts of someone.. *wink*


Yesterday I went to Ambank Putrajaya and saw this comelles simple centre-piece. I think kalau nak men-DIY, kebarangkaliannye adalah misi tersebut sangat mudah untuk dilaksanakan. They use colourful plastic wrapper (in this case, they use green one) for the vase. Pastu susun je bunga-bungaan..taraaaaaaaaaaaa..done!


Today I went to SMKA Kuala Selangor. Jauhnye! Nak dekat 3 hours gak lah. Jammed, terkedek-kedek follow signboard. Ijok, Kuala Selangor, bla-bla-bla..err...Fire-flies Park? Huh. Sounds interesting. Tapi siang hari yang panas terik bleh nampak kelip-kelip ke??? Macam takde efek je. Kalau malam bererti jugaklah kalau berkunjung ke situ.


Can't imagine if I have to drive alone to get there. My other half bermurah hati nak spend some of his precious time with me today -- ayat bodek. So he drove me there. He waited for me in the car while I finished up my data collection process kat Dewan Makan sekolah tu. Nasib baik lah those makcikS and abangS give great co-operation. So cepat je siap. Siap offer lunch lagik. Tapi this time around, saye perlu menolak pelawaan tersebut. Best gi dewan - dewan makan SBP and SMKA ni. Biasenye tengah hari baru settle collect data. And..setakat ni..tiap kali lunch, most of the schools offer lunch. Merase gak lah makan nasik kawah macam zaman kanak-kanak ribena dulu.



After 8 years, same question still bugging me, WHY ikan jaket masih keras memantul????? Ish..exaggerate jerh tapi memang betulla. Perasaan pabila makan ikan spesies ni tetap tak berubah. Takde transformasi langsung dari segi tekstur dan rasa. ;p



Sambung citer balik. It's a hot day today. And..sangat terharu melihat si dia menunggu saye siapkan kerja dengan penuh sabar.




And..ape lagi nak cite yerh? Disebabkan tomorrow saye nak balik berbuka puasa di BP, minyak kete pun di-tolong-isikan, tayar di-tolong-pamkan. Nih adalah keje yang malas dilakukan oleh pempuan malas seperti saye . Do I look like I care??????????? Iye. Nanti bile fuel dah tinggal satu bar and tayar macam rase nak meletops bile langgar bonggol baru sedar diri. Do I really care???? Againnnnn. Hehe.



Ape??? RM40.20??? -- that's my lucky number coz I was born on February 4. Hehe.



Okeh..siap! Thank you Mr. Muscle!

Percaye tak dat trisepsOrbisepsOhhWhatsoeverIdontKnow adalah even bigger than my betis. So apetah lagi nak compare ngan lengan I. Maksudnye hape??? -- He can smack me down sampai patah tulangggggggggg. Hehe.




Insyaallah this is our last puase bujang. Next year kite puasa, solat terawih and then celebrate Eid together,k.


Nothing is more important than keeping your promise. I always pray to Allah. Stand strong during our ups and downs. Sorry, sometimes it seems like I'm losing my faith on you. Actually, it's not. I'm just too worried..and it may sounded harsh. But for me I think, those words could spice up your motivation. Sorry, I made mistakes. By the way, congratz on your new job! Finally..Allah answers our prayers.


And..here I have some notes for you ( I know you already learn how to get to my blogsss. Hoho.)
Malunye. After almost 3 years berblogging, only now I have the guts to share this world of mine with him.

:)


Salam Ramadhan to all of you.



Pssstttttttt. Fizz, dat gurl adalah dari Pujangga 4. Name die Azura, kelas 4 Bijak. :)

3 comments:

Farrah said...

cant view da centre-pis :(
dh refresh tp xkuar2 jgk..

cikin said...

wahhhh... hehehe.. he really can smack u down ya..;P but trust me he won't..;)

selamat menunaikan ibadah puasa..:):)

fizz said...

ooh bile dh ckp baru perasan. ye ye knal. satu umah harus knal!!

btw, sungguh la besar lengannya. berjaga2 lah kamu nnt muahahahhaa

The Love Birds

Daisypath Anniversary tickers